Nog 2 nachtjes …..

love

“It takes a strong person to join the military.
It takes a stronger person to love someone in the military.”

Ondertussen dobberen we ergens in de golf van Biscaje….Het weer is verbeterd en ik voorzie geen zware zee meer voor onze laatste dagen. Vanaf morgen is de heli hangaar vrij en kunnen we eindelijk beginnen met het stockeren van ons materiaal dat dient afgevoerd te worden. Dus dat belooft nog een drukke dag. Maar eentje dat snel zal gepasseerd zijn 🙂

Nog steeds de routine van de dag….

Middagmaal : Couscous Royale
Avondmaal  : Croque Monsieur
Vieruurtje    : Tompouske

Verder niets speciaal……m’n sport laat ik al 2 dagen achterwege….op die paar dagen zal het wel niet komen 🙂
Ik wens nogmaals iedereen te bedanken voor het volgen van de blog en vooral voor de positieve commentaren 🙂 en ik wens iedereen overmorgen een super prettig weerzien mijn zijn of haar geliefde 🙂
Toch zeker maken dat jullie in de basis zijn tegen 08u30 want de Loma ligt normaal vast om 09u00 …..

Tot de volgende
Dikke zoenen voor mijn lieve schat

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

~ door karlientim op februari 25, 2013.

10 Reacties to “Nog 2 nachtjes …..”

  1. De titel… ook een niet zo sterke vrouw lukt het best, is mijn mening 🙂
    Dikke dank je wel voor het blog en de vele foto’s van…
    Na de dagtaak, nog 2 avondjes strijken…. om bezig te zijn 😉

  2. Merci Tim voor de schitterende blog, toffe, mooie foto’s… Het was echt een plezier om elke dag je updates te lezen. En de titel van dit stukje… waarheid als een koe, als partner moet je ook sterk zijn, maar als militair ook hé. en voor de iets minder sterken… lukt het idd ook, als je maar steun krijgt 😉
    Groetjes en tot woensdag!

  3. Bedankt Tim voor alle inspanningen, leuke teksten en prachtige foto’s. Geniet van je thuiskomst en alle dagen die daarop volgen!! Het zal deze keer ongetwijfeld een warm onthaal zijn.

  4. Ook al was Stef er niet meer bij heb ik je blog blijven volgen, dank u voor dit prachtig werk! Geniet maar met volle teugen na jullie thuiskomst!

  5. Aan het hele LoMa team een dikke BZ!! Welkom thuis en geniet van de vakantie!!
    Job well done guys!!

Plaats een reactie