Valentijn…….

14 februari

Valentijn……meer moet er eigenlijk niet gezegd worden
Ik wens aan iedereen een gelukkige valentijn…..die iets later gevierd zal worden uiteraard

Vandaag had ik zo graag bij jou willen zijn
Voor het vieren van onze eerste Valentijn
Nu kan ik enkel maar wachten
nog vier lange nachten
vooraleer we terug samen zijn
Ik hou van jou lieve schat
XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Deze slideshow vereist JavaScript.

~ door karlientim op februari 14, 2013.

6 Reacties to “Valentijn…….”

  1. Happy valentine vanuit het koude bredene aan allen daar maar natuurlijk het meest aan mijne keppe he
    Nog 4 keer slapen JOEPIE

  2. Happy Valentine schattie!!!!!!
    Mooie en lieve fotootjes!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  3. Voor mij nog 5 keer slapen, want maandag is hij van wacht 😦
    Deze morgen wel boeketje bloemen aan de deur gekregen :-)))
    LOL Weer toffe foto met z’n zeebenen helemaal open 🙂

Plaats een reactie