Barcelona

20 februari

Nog een week en we zijn thuis 🙂

We zijn hier nog eens voor een kleine update en wat foto’s van de laatste dagen…..

Enkele dagen terug zijn we tussen Sardinië en Corsica gevaren (door de straat van Bonifacio) om alzo in Barcelona aan te meren voor een laatste tussenstop. Ondertussen gaan de laatste lessen SOIT door….Blijven trainen en voorbereiden tot het laatste ogenblik…..
De routines blijven bestaan…..Nog steeds fod rondes, briefings allerhande, vluchten van de Alouette, kuiskarweien,……Ook beginnen alle departementen zich klaar te maken voor de aankomst en sluiting te Zeebrugge….Ook ik heb een massa materiaal af te voeren, maar momenteel nog geen ruimte om het te stockeren….Ik zal moeten wachten tot de helikopter afgevlogen is naar Koksijde

 

Barcelona……..
Laatste keer batterijkes bijvullen en in mijn geval in het bijzijn van mijn schatteke, welke ik gevraagd heb om over te vliegen.
Eventjes ontstressen in het mooie Barcelona. Ook voor mij is het de eerste keer dat ik hier kom.
Bij het aanleggen worden we al welkom geheten door de mensen in het gebouw vlakbij….zij hangen een Belgisch vlaggetje voor de ramen 🙂

Na de verzameling mag ik beschi!kken en trek ik direct naar de luchthaven om mijne schat te verwelkomen….het kan dus ook eens anders hé :-)….Na iets meer dan een uur land het vliegtuig en hebben we een innig weerzien……
Een goed half uur later zitten we al op de hotelkamer…..

Voor de rest hebben we  Barcelona zo goed als mogelijk proberen te bezoeken, maar de stad is ook zo groot hé…..De verschillende wijken, de mooie monumenten zoals de Sagrada Famillia (jammer genoeg in de stellingen…..), de huizen van Gaudi……., de winkelstraten met z’n talloze winkels, de gezellige restaurants,…..te veel om op te noemen en teveel om in die paar dagen te zien…..We zullen nog eens moeten terugkeren want dit is echt wel een mooie stad….Ook al enkele dagen geluk met het weer….De aankomst was wat minder wegens dichte bewolking en koud maar dat is snel opengetrokken en gisteren werd toch makkelijk 18°C behaald…..

Tot later

Deze slideshow vereist JavaScript.

~ door karlientim op februari 20, 2013.

5 Reacties to “Barcelona”

  1. Ik hoop dat de hotelkamer een beetje goed geluidsdicht is gemaakt 🙂
    Ik wens jullie beiden el al de rest van de bemanning een goede rustperiode toe daar in Barcelona. Jullie hebben, zoals gewoonlijk, goed werk gedaan. Ik ben zeker dat ik spreek in de naam van alle familes en vrienden van het personeel van de LoMa, WE ZIJN FIER OP JULLIE.
    Welkom terug in de “beschaafde” wereld.
    Tot volgende week woensdag 🙂

  2. ik heb nog nooit Karlien zo goed kunnen volgen op reis. Leuk om te zien. Je blog is fantastisch . Voor morgen nog aangename uurtjes samen en tot woensdag.

Plaats een reactie